۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رتبه بندی پرسنل اکو

متذکر می شود: نمره 1 پایین ترین و نمره 10 بالاترین نمره می باشد.

اطلاعات دموگرافی
نام و نام خانوادگی : *
 
میزان تحصیلات : *
 
سن : *
 
جایگاه سازمانی : *
 
داشتن بیماری زمینه ای(در صورت وجود نام بیماری) : *
 
کد ملی : *
 
سابقه کار (تعداد سال) : *
 
وضعیت استخدام : *
 
تخصصی
توانایی مانیتورینگ قلب ، تشخیص دیس ریتمهای خطرناک و تامین نیازهای اکسیژن رسانی و تهویه، کنترل فشار ورید مرکزی ؛ اکسیژن درمانی ؛ ساکشن راه هوایی، مراقبت از چست نیوب ، لوله تراشه و تراکئوستومی) : *









توانایی بررسی نتایج پاراکلنیکی وتشخیص موارد بحرانی و اطلاع به پزشک معالج : *









توانایی کار با دستگاهها و تجهیزات تخصصی بخش اکو و برونکوسکوپی و روش نگهداری صحیح آنها : *









توانایی انجام تزریق مایعات وریدی/ترانسفوزیون خون وفراورده های خونی براساس هموویژلانس می باشد : *









توانایی ارزیابی بیمار از نظر داشتن آمادگی لازم و متناسب با پروسیژر و همکاری در انجام اقدامات تشخیصی، مراقبتی و درمانی با پزشک : *









توانایی و ارزیابی همه جانبه بیمار و کنترل و ثبت سطح هوشیاری بیمار و برقراری تحریکات محیطی مناسب و مراقبت از بیمار دچار کاهش سطح هوشیاری و موارد پرخطر از جمله زخم بستر ، سقوط از تخت، خودکشی و ... و مراقبت پرستاری از بیمار : *









توانایی انجام و ارزیابی تست استرس و تفسیر ECG& ABG : *









توانایی اینتوباسیون در موارد ضروری : *









توانایی انجام مراقبت بر اساس فرآیند پرستاری تشخیص پرستاری ؛ برنامه ریزی ، اجرا و ارزیابی اقدامات مراقبتی براساس اهداف و الویتها : *









توانایی بررسی و کارایی دستگاهها و تجهیزات برونکوسکوپی و فراهم بودن ملزومات مرتبط، گزارش خرابی تجهیزات به مافوق : *









بالینی
انجام تحویل وتحول بیمار بر بالین و گزارش دهی اقدامات انجام شده وپیگیری های مراقبتی در پایان هرشیفت : *









توانایی نظارت بر تامین نیازهای دفعی ؛ اجرای سوند گذاری مثانه ؛ شستشوی مثانه، مراقبت از درنها و استومی ها : *









توانایی اجرای کلیه دستورهای دارویی با فرایند دارو دهی ایمن و اجرای دستورات دارویی تزریقی ( جلدی/ زیر جلدی؛ داخل جلدی، وریدی , عضلانی، واکسیناسیون) : *









توانایی ثبت کلیه اصول مراقبتی بر اساس الگوی سواپیر در پرونده : *









اجرای دستورات پزشکی با انجام مراحل چک و کنترل پرونده، اجرا وثبت کامل در پرونده مانند کنترل وثبت علائم حیانی : *









نظارت بر ایجاد حداکثر تحرک در بیمار( حرکت در تخت، خروج از تخت؛ انتقال به صندلی،تغییر وضعیت، بکار گیری وسایل کمک حرکتی) انجام حرکت فعال و غیر فعال : *









بررسی مدد جو/ بیمار به منظور حفظ تعادل الکترولیتها و کنترل ثبت جذب و دفع : *









حفظ و ارتقای کیفیت زندگی و خودکفایی در فعالیتهای روزمره زندگی با همکاری و مشارکت تیم توانبخشی و توانمندسازی بیماراز طریق مشارکت فعال در تصمیم گیریهای مراقبتی : *









مراقبت و توجه به بهداشت روان مددجویان / بیماران : *









رعایت اصول ایمنی همه جانبه در زمان ارائه خدمات به بیمار : *









ارتباطی
توانایی برقراری ارتباط موثر حرفه ایی با اتندینگ و فراگیران و تعامل با همکاران و انجام کار تیمی، اموزش به همکاران و پرسنل جدیدالورود : *









توجه به عقاید دینی فرهنگی و معنوی بیمار و ایجاد شرایط مناسب جهت تامین نیازهای اعتقادی ، معنوی و مذهبی بیمار : *









رعایت اخلاق حرفه ای، صداقت در عمل و حفظ حریم خصوصی بیمار ، رعایت اصل راز داری و توجه به شأن و کرامت انسانی : *









توانایی مشاوره و جلب اعتماد و اطمینان مدد جو و خانواده وی در زمان انجام مراقبتها و آموزش به بیمار وخانواده در مورد پروسیژر وعوارض آن : *









توانایی مدیریت ونظارت بر فرایند تحویل وتحول بیمار بر بالین بیمار( SBAR )و تحویل شیفت و گزارش دهی و گزارش گیری اقدامات انجام شده وپیگیری های مراقبتی در پایان هرشیفت : *









توانایی مدیریت احساسات و خشم خود در زمان بروز اتفاقات : *









تعامل و ارتباط مناسب با دانشجویان وسایر اعضای کادر درمان : *









استقلال عملکرد بدون نظارت سوپروایزر : *









عدم برقراری روابط مالی با بیمار و عدم تبعیض در رسیدگی به بیمار : *









توانایی ابراز خطا و عدم پنهان سازی اشتباهات کاری : *









عمومی
شرکت فعال در برنامه های تعیین شده مانند برنامه های آموزشی، اعتباربخشی و ... : *









ابتکار عمل بخصوص در شرایط بحرانی (مهارت کار با کپسول و قطع برق و مدیریت حریق و انفجار کپسول) : *









همکاری و ارائه پیشنهادات سازنده با اعضای تیم سلامت جهت رفع مشکلات محیطی ؛ حفاظتی و ایمنی بیمار : *









نظم (در ورود و خروج و انجام وظایف) : *









رعایت آراستگی یونیفرم و داشتن اتیکت : *









رعایت آراستگی محل کار (تنظیم صحیح فرم ها و گزارشات و قراردادن در محل درست) : *









مهارت کار با نرم افزارها ازجمله word، پکس نرم افزارهای بیمارستان : *









توانایی کسب مهارتهای جدید و به روز رسانی دانش حرفه ای : *









رعایت حفظ اموال و تجهیزات بخش جلوگیری از هدررفت منابع : *









آشنایی با قوانین و مقررات اداری : *









ارزیابی
نام ارزیاب : *
 
نمره ارزیابی : *
 
تصویر امنیتی
متن تصویر امنیتی: *