۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
رتبه بندی پرسنل انبار

در راستای ارتقاء سطح علمی و عملی همکاران و همگام با اجرای دستورالعلهای وزارت بهداشت کارکنان شاغل در اداری و پشتیبانی بر اساس شاخص های زیر رتبه بندی خواهند شد:

  • ارزیابی و رتبه بندی توسط مسئول واحد و یا مقام بالاتر و خود فرد انجام می شود.
  • رتبه بندی پرسنل براساس درصد امتیاز مکتسبه به سه گروه A/B/C   تقسیم میشوند.
  • برای رتبه گروه A  85 تا100درصد امتیاز، رتبه گروه 70 تا 84 درصد امتیاز و رتبۀ گروه C 55 تا 69 درصد امتیاز را باید کسب نمایند.
  • هرشش ماه یکبار مجدد کارکنان ارزیابی می شوند و پرسنل باید تمامی تلاش خود را انجام دهند که طی این مدت ارتقاء رتبه داشته باشند.
  • افرادی که رتبه A هستند باید تلاش نمایند که به + A ارتقاء یابند.
  • رتبه بندی به منظور کشف نقاط قابل بهبود پرسنل و برنامه ریزی برای آموزش و افزایش مهارت های ایشان انجام خواهد شد.
  • مسئول واحد بایستی نسبت به ارتقاء رتبه پرسنل از طریق آموزش اقدام نماید.
  •  جهت ارتقاء رتبه از A به  A+ باید توانایی آموزش و انتقال تجربیات به دیگران را داشته باشد.

متذکر می شود: نمره 1 پایین ترین و نمره 10 بالاترین نمره می باشد.

 

اطلاعات دموگرافی
نام و نام خانوادگی : *
 
میزان تحصیلات : *
 
سن : *
 
سمت و جایگاه سازمانی : *
 
داشتن بیماری زمینه ای(در صورت وجود نام بیماری) : *
 
تعداد فرزند :
کد ملی : *
 
سابقه کار (تعداد سال) : *
 
وضعیت استخدام : *




رتبۀ سازمانی : *




وضعیت تأهل : *

تخصصی
مدیریت و کنترل امور ورود، خروج، ثبت و نگهداری و کنترل موجودی انبار : *









مهارت رعایت اصول ایمنی و حفاظتی در انبار : *









انجام امور انبارگردانی و ارائۀ گزارشات ادواری و موردی : *









مهارت استفاده بهینه از نقطۀ سفارش کالا و آگاه کردن کارپردازان برای تجدید سفارش : *









رعایت سیستم چیدمان مواد و محصولات در انبار : *









همکاری با مدیریت مالی در زمینۀ برآورد و تنظیم بودجۀ مورد نیاز : *









داشتن مهارت مکاتبات اداری و بایگانی اسناد و مدارک : *









کنترل کالاها از لحاظ کمی و کیفی نمونه ها با مشخصات مندرج در حواله و اسناد : *









مدیریت و حراست بر فضاهای فیزیکی انبار مطابق استاندارهای مربوطه : *









مهارت استفاده از نرم افزارهای انبارداری : *









ارتباطی
توانایی برقراری ارتباط موثر حرفه ایی با همکاران و انجام کار تیمی، آموزش به همکاران و پرسنل جدیدالورود : *









رعایت اخلاق حرفه ای و حفظ محرمانگی اطلاعات : *









رعایت سلسله مراتب اداری : *









تکریم ارباب رجوع : *









دارا بودن بینش نسبت به فرایند ارتباط و عوامل موثر بر آن ازجمله زبان بدن : *









توانایی غلبه بر استرس و سازگاری با شرایط جدید : *









تعامل و ارتباط مناسب با دانشجویان و محققین در سطوح مختلف (از جمله رزیدنت ها، و دانشجویان گروههای مختلف) : *









مهارت ارتباط موثر شامل شنود موثر و مهارت های ارتباط کلامی و انجام مذاکرات موفق : *









توانایی مدیریت احساسات و خشم خود در زمان بروز اتفاقات (توانایی در حل تعارضات بین فردی) : *









دارای استقلال عملکرد بدون نظارت مدیر/سرپرست : *









عمومی
شرکت فعال در برنامه های تعیین شده مانند برنامه های آموزشی، اعتباربخشی و ... : *









ابتکار عمل بخصوص در شرایط بحرانی شامل مسئولیت پذیری، تعهد شغلی و انجام وظایف همکاران در مواقع ضروری و تصمیم گیری های ضروری : *









ارائه پیشنهادات سازنده جهت ارتقاء و بهبود فرایندهای کاری و امور سازمانی : *









نظم (در ورود و خروج و انجام وظایف) : *









رعایت آراستگی یونیفرم واتیکت : *









رعایت آراستگی محل کار (تنظیم صحیح فرم ها و گزارشات و قراردادن در محل درست) : *









مهارت کار با نرم افزارها ازجمله word، اکسل و نرم افزارهای بیمارستان ازجمله HIS و PACS و اتوماسیون اداری : *









حفظ اموال و تجهیزات بیمارستان : *









رعایت سرعت عمل و دقت در انجام امور و تحویل وظایف در زمان مقرر : *









آشنایی با قوانین و مقررات اداری : *









ارزیابی
نمره و رتبۀ ارزیابی : *
 
سمت ارزیاب : *
 
نام و نام خانوادگی ارزیابان : *
 
در صورت جدیدالورود بودن ذکر گردد. : *
 
تصویر امنیتی
متن تصویر امنیتی: *